S.C.Agan Trust S.R.L.
Acest departament ofera informatii legate de modul cum se procedeaza in cazul unei reclamatii a unui produs sau set de produse de la firma noastra.
I. CONDITII NECESARE
Responsabilitatile cumparatorului
Cumparatorul are obligatia, imediat dupa primirea produsului, sa il controleze si fara amanari sa informeze vanzatorul despre defectele identificate si, cel mai bine, la centrul de service - telefon 021.746.0006 In caz contrar, orice reclamatie nu este valabila.
Putem fi contactati telefonic intre orele 08 – 18 ore (Lu – Vi), recomandam rezolvarea oricarei reclamatii pe perioada garantiei .
Inainte de prima utilizare, cumparatorul are obligatia sa citeasca instructiunile de folosire, astfel putand obtine informatii dupa care se va ghida.
Garantia nu este valabila pentru obisnuitele uzuri ale produsului (sau componentele lor) rezultate din utilizare. Viabilitatea mai scurta a produselor nu este motiv de suparare sau reclamatie.
Rezolvarea reclamatiilor incepe din momentul in care clientul a depus produsul reclamat, insotit de documentele necesare: foaia de reclamatii, certificatul de garantie si un document care sa dovedeasca ca produsul este cumparat de la societatea noastra (bon de casa sau factura fiscala), pana cand nu a fost hotarat altfel. Produsul reclamat trebuie sa fie curatat de orice murdarie si inofensiv igienic. Societatea are dreptul sa refuze produsele de la reclamatii pana cand clientul nu va indeplini conditiile de mai sus.
Produsul reclamat trebuie sa fie trimis pentru interventie insotit de certificatul de garantie si foaia de reclamatii (care se completeaza), unde clientul este obligat sa prezinte simptomele aparatului sau nemultumirile acestuia, impreuna cu semnatura pentru interventie.
Datoria vanzatorilor
Reclamatia va fi rezolvata, nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice, de la depunerea reclamatiei, pana cand partile nu hotarasc altfel.
II. COMPLETAREA RECLAMATIILOR SI TERMENUL DE GARANTIE
Prevederi obligatorii
Acest departament de reclamatii a fost creat in acord cu drepturile cetateanului cu scopul de a valorifica reclamatia pe perioada de garantie a produselor .
La fiecare produs se prezinta un act de preluare, care poate sa serveasca ca garantie, pana cand aceasta nu este atasata impreuna cu aprobarea de la noi a produsului sau producatorului. Acordul despre aceste conditii este avizat prin semnatura clientului la preluarea produsului. Daca nu preia produsul personal, atunci preluarea se face din momentul in care se preda de la expeditor.
Obligatii necesare
1) Perioada garantiei este de 24 luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice si este valabila incepand din ziua expunerii actelor de vanzare.
Garantia se prelungeste pe termenul in care produsul a fost la reparat. In cazul schimbarii produsului, garantia va fi pe baza noilor acte.
O eventuala alta reclamatie se va completa pe baza noilor acte.
2) Daca clientul cumpara de la societate un produs, care la vanzare este notat ca fiind folosit sau la care este precizata situatia actuala, ca ar avea un defect sau defecte, societatea nu raspunde de defectele acestor produse, clientul care preia un astfel de produs, trebuie sa fie atentionat ca acest produs are aceste defecte.
La produsele de vanzare cu pret micsorat garantia nu este valabila pentru defecte drept pentru care pretul a fost micsorat.
Exista posibilitatea ca la produsele folosite, societatea noastra sa micsoreze perioada de garantie, nu mai putin de 6 luni; aceasta perioadã fiind indicata de societatea noastra .
3) Clientul completeaza garantia trimisa la centrul de reclamatii. Daca garantia a fost emisa de un magazin, atunci produsele vor fi preluate de acel magazin pentru reparatii si retrimise .
4) Clientul preda produsul ambalat (pentru a fi protejat de eventuale socuri), iar produsele pentru reclamatii trebuie trimise la service, la adresa: Bucuresti, Bdl. Ghencea, nr.158, cu notificarea scrisa pe colet: catre Departamentul de garantii si reclamatii Agan Trust SRL, pana in momentul in care este hotarat altfel, prin intermediul curierului rapid sau alte firme de acest gen (taxa de livrare este suportata de client) sau clientul poate sa ajunga la unul din magazinele noastre, care se afla in localitatea sa.
5) De indata ce reclamatia a fost solutionata, centrul service trimite produsul cumparatorului prin intermediul serviciilor de curierat al societatii (taxa de livrare fiind suportata de client), sau prin trimitere (prin hotarare) la unul din magazinele pentru ridicarea produselor din acel magazin.
De exemplu o reclamatie solutionata se trimite direct in magazinul in care s-a predat.
In cazul in care un produs care a fost trimis nu a fost preluat, se retrimite inapoi la sediu, iar daca clientul solicita produsul acesta va fi responsabil pentru plata taxei de livrare.
Produsele retrimise vor fi depozitate, iar aceasta depozitare se va plati 19,99 RON cu TVA/buc pentru fiecare luna de depozitare.
In momentul in care perioada de depozitare trece de 6 luni atunci produsul reparat se poate vinde ca sa se valorifice pentru banii de depozitare.
6) Dreptul de acordare a garantiilor expira in urmatoarele situatii :
Pentru informatii legate de rezolvarea reclamatiei in termen util si/sau starea actuala a situatiei, puteti obtine informatii de la centrul de livrari la telefon 021.746.00.06
7) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a inlocui anumite piese din produsele defecte cu o piesa din parametrii asemanatori.
III. RECLAMATII ALE DEFECTELOR TRIMISE
Acordati mare atentie la preluarea produselor in stadiul de pachet! Cumparatorii au dreptul sa analizeze pachetul in prezenta curierului, iar daca acesta prezinta deteriorari, deformari( turtiri, ovalizari, indoiri), ruperi ale benzii solicitati raspunderea transportatorului pentru aceasta si aveti obligatia sa ne informati si pe noi. Raspunzator pentru defectele produselor este firma de transport, la orice gen de produse care sunt asigurate. Pe baza listei se va face o evaluare a defectiunilor produse si se vor efectua reparatii sau se va inlocui cu un produs nou.
Reclamatii de defecte mecanice ale produselor, care nu au fost probabil primite, nu se pot valorica daca au fost descoperite ulterior.
Concluzii de functionare
Acest departament de reclamatii a fost infiintat si functioneaza din 05.10.2010 pentru stabilirea reclamatiilor si garantia produselor.
Agan Trust isi rezerva dreptul de a modifica conditiile fara anunturi prealabile.